<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:blue'>סדר פסח וההגדה יגידו האמת
יש סדר כניסת האורות וגילוי של אור בפועל בעולם העשיה (אנו נמצאים במלכות של עולם העשייה כלומר אור שסדר ההשתלשלות שלו מושלם והוא יוצא לגילוי אנו רואים זאת או עדים לכך ממש בפועל).
סדר פסח כולו הוא לימוד ותרגול על מנת שנזכור היטב את סדר כניסת האורות של הגאולה שתבוא, ההגדה היא הוראות הגאולה, היא איננה רק סיפורים אלא תהליך מדויק של לימוד רוחני הנחרט בכלי הנפש רוח ונשמה של כל יהודי, וכשהגאולה תתחיל כל אחד ידע לזהות את הפעולות כסדרן.
בתחילה ישנן מאורעות המעידים נחרצות כי התחילה הגאולה, ובהמשך יש התגברות של יכולת והבנה רוחנית משמעותית שכל מי שהוא נשמת ישראל ירגיש בפועל, יחד עם זאת כל השלטון החילוני יחל לקרוס מעצמו, וכן כוח העמים הזרים שביננו וסביבינו יחלש בהדרגה, עד שלא תהיה להם השפעה כלל עלינו, ואז מגיע אליהו הנביא הוא הראשון להתגלות בפועל ולא המשיח, כך שכל גילוי משיח בתקופה ובדור האחרון הוא שקר ואינו מצד הקדושה כלל.
יתרה מזאת כשאליהו יתגלה, גם יעבור עוד זמן עד שהוא יגלה לעם מי המשיחים בן דוד ובן יוסף שיבואו ביחד, לעם ישראל ואתם אהרון הכהן, ואתם האבות וכבר יקימו סנהדרין וממשל קודש.
ומשיח בן דוד מביא עמו את בני משה וגם מטהר ומכין את שבט לוי והם גם יתגלו לעם ישראל באותו העת.
הסימנים בהגדה -
קדש - כל מי שהוא נשמת ישראל חוזר לקודש ודוחה מעצמו את החולין
ורחץ - מטהרים מכל סימני וכתמי החולין
כרפס - בירור ראשון של המדמה, מבינים מה נכון ומה לא, מה אמת ומה שקר, מה קדוש ומה ערלה.
יחץ - הבדלה עכשיו מתחילים להכנס ממש לגדרי הקדושה ומבדילים עצמם מכל מה שאינו קדוש.
מגיד - לימוד שינון וחזרה כדי להיות מקושר לקודש ולרצון השם ולבנות כלים ולבושים בקדושה.
מוציא - התחלה של הגאולה הן בפרט והן בכלל, מרגישים משוחררים מכל מה שכלא אותנו בעבר ומנע מאיתנו לחיות חיים יהודיים.
מצה - אמונה הלב נפתח וכל המעשים הדיבורים הלימודים הכוונות באמונה.
מרור - עדיין באים בלבולים ובירורים (אלו הרשימו הסיגים שנשארו מהגלגולים הקודמים)זהו הבירור השני של המדמה, רק עכשיו יש יותר כלים ויכולת לברר לעומק ודקויות.
כורך - בונה גבולות ולבושים נוספים לקדושה ומגביל בכל עבר את נסיונות החדירה של אורות החיצוניים.
שולחן עורך - בסוד תערוך שולחן נגד צוררי, וסוד הארת הפנים שאז מתגלת הקדושה.
צפון - עכשיו שמתגלת הקדושה מתגלה גם אליהו והמשיחים.
ברך- כולם יברכו ברוך השם
הלל - ויהללו את שם השם יתברך על חכמתו אהבתו ודרכיו הנפלאים והקדושים.
נרצה - כן יתחילו לחיות בפועל ברצון של השם יתברך ויזכו להיות עם של נביאים כוהנים לשם יתברך ואור לגויים.
אז סליחה איני רוצה להרגיז חלילה אף אחד אך הגיע העת שתדעו כי יש אמת ולפיה תדעו גם לזהות מה שקר ולדחות אותו מעצמכם לגמרי.
כל פעולה אצל היהודי היא קדושה מאד והיא עצמה מרכבה לעוד קדושה שמביאה לגילוי כבוד השם בעולם ובבריאה.
וכל הלכה, ומצווה והנהגות הם כלים ולבושים לכך.
הסדר אינו ארוע חברתי, הוא עבודת קודש לשם יתברך בו כל יהודי שותף לבנית הגאולה של עם ישראל והעולם כולו.
ודרך אגב האפיקומן זהו רוחו של משיח וכך כל אחד שאוכל מן האפיקומן נקשר ברוח זו, וכשהמשיח בא הוא מושך אותו ככה לארץ ישראל הן הגשמית והן למוחין של ארץ ישראל.(זה חלק מתהליך הקיבוץ מארבע כנפות הארץ).
טוב בינתיים זהו.
מברך אתכם בברכת מועדים לשמחה, וכי תזכו לראות בביאת אליהו והמשיח (המורכב משני משיחים וכהן) והעיקר רבינו אמר לברר את המדמה, לברר את המדמה, לברר את המדמה.
זאת אחת הסיבות לאיסור החמץ, כדי שנוכל לברר לעומק ולדייק, ובכך דרך אגב מפילים את ההסתרה ואת ההסתרה שבתוך ההסתרה וממילא תזכו בגאולה ובביאת משיח אמת .
באהבה גדולה ובתפילה לטוב קודש מוחין ד'ארץ ישראל לכל תלמידי האמת של רבי נחמן ורבי נתן בתחילה, ובעזרת השם גם לכלל עם ישראל. </span></span>
יש סדר כניסת האורות וגילוי של אור בפועל בעולם העשיה (אנו נמצאים במלכות של עולם העשייה כלומר אור שסדר ההשתלשלות שלו מושלם והוא יוצא לגילוי אנו רואים זאת או עדים לכך ממש בפועל).
סדר פסח כולו הוא לימוד ותרגול על מנת שנזכור היטב את סדר כניסת האורות של הגאולה שתבוא, ההגדה היא הוראות הגאולה, היא איננה רק סיפורים אלא תהליך מדויק של לימוד רוחני הנחרט בכלי הנפש רוח ונשמה של כל יהודי, וכשהגאולה תתחיל כל אחד ידע לזהות את הפעולות כסדרן.
בתחילה ישנן מאורעות המעידים נחרצות כי התחילה הגאולה, ובהמשך יש התגברות של יכולת והבנה רוחנית משמעותית שכל מי שהוא נשמת ישראל ירגיש בפועל, יחד עם זאת כל השלטון החילוני יחל לקרוס מעצמו, וכן כוח העמים הזרים שביננו וסביבינו יחלש בהדרגה, עד שלא תהיה להם השפעה כלל עלינו, ואז מגיע אליהו הנביא הוא הראשון להתגלות בפועל ולא המשיח, כך שכל גילוי משיח בתקופה ובדור האחרון הוא שקר ואינו מצד הקדושה כלל.
יתרה מזאת כשאליהו יתגלה, גם יעבור עוד זמן עד שהוא יגלה לעם מי המשיחים בן דוד ובן יוסף שיבואו ביחד, לעם ישראל ואתם אהרון הכהן, ואתם האבות וכבר יקימו סנהדרין וממשל קודש.
ומשיח בן דוד מביא עמו את בני משה וגם מטהר ומכין את שבט לוי והם גם יתגלו לעם ישראל באותו העת.
הסימנים בהגדה -
קדש - כל מי שהוא נשמת ישראל חוזר לקודש ודוחה מעצמו את החולין
ורחץ - מטהרים מכל סימני וכתמי החולין
כרפס - בירור ראשון של המדמה, מבינים מה נכון ומה לא, מה אמת ומה שקר, מה קדוש ומה ערלה.
יחץ - הבדלה עכשיו מתחילים להכנס ממש לגדרי הקדושה ומבדילים עצמם מכל מה שאינו קדוש.
מגיד - לימוד שינון וחזרה כדי להיות מקושר לקודש ולרצון השם ולבנות כלים ולבושים בקדושה.
מוציא - התחלה של הגאולה הן בפרט והן בכלל, מרגישים משוחררים מכל מה שכלא אותנו בעבר ומנע מאיתנו לחיות חיים יהודיים.
מצה - אמונה הלב נפתח וכל המעשים הדיבורים הלימודים הכוונות באמונה.
מרור - עדיין באים בלבולים ובירורים (אלו הרשימו הסיגים שנשארו מהגלגולים הקודמים)זהו הבירור השני של המדמה, רק עכשיו יש יותר כלים ויכולת לברר לעומק ודקויות.
כורך - בונה גבולות ולבושים נוספים לקדושה ומגביל בכל עבר את נסיונות החדירה של אורות החיצוניים.
שולחן עורך - בסוד תערוך שולחן נגד צוררי, וסוד הארת הפנים שאז מתגלת הקדושה.
צפון - עכשיו שמתגלת הקדושה מתגלה גם אליהו והמשיחים.
ברך- כולם יברכו ברוך השם
הלל - ויהללו את שם השם יתברך על חכמתו אהבתו ודרכיו הנפלאים והקדושים.
נרצה - כן יתחילו לחיות בפועל ברצון של השם יתברך ויזכו להיות עם של נביאים כוהנים לשם יתברך ואור לגויים.
אז סליחה איני רוצה להרגיז חלילה אף אחד אך הגיע העת שתדעו כי יש אמת ולפיה תדעו גם לזהות מה שקר ולדחות אותו מעצמכם לגמרי.
כל פעולה אצל היהודי היא קדושה מאד והיא עצמה מרכבה לעוד קדושה שמביאה לגילוי כבוד השם בעולם ובבריאה.
וכל הלכה, ומצווה והנהגות הם כלים ולבושים לכך.
הסדר אינו ארוע חברתי, הוא עבודת קודש לשם יתברך בו כל יהודי שותף לבנית הגאולה של עם ישראל והעולם כולו.
ודרך אגב האפיקומן זהו רוחו של משיח וכך כל אחד שאוכל מן האפיקומן נקשר ברוח זו, וכשהמשיח בא הוא מושך אותו ככה לארץ ישראל הן הגשמית והן למוחין של ארץ ישראל.(זה חלק מתהליך הקיבוץ מארבע כנפות הארץ).
טוב בינתיים זהו.
מברך אתכם בברכת מועדים לשמחה, וכי תזכו לראות בביאת אליהו והמשיח (המורכב משני משיחים וכהן) והעיקר רבינו אמר לברר את המדמה, לברר את המדמה, לברר את המדמה.
זאת אחת הסיבות לאיסור החמץ, כדי שנוכל לברר לעומק ולדייק, ובכך דרך אגב מפילים את ההסתרה ואת ההסתרה שבתוך ההסתרה וממילא תזכו בגאולה ובביאת משיח אמת .
באהבה גדולה ובתפילה לטוב קודש מוחין ד'ארץ ישראל לכל תלמידי האמת של רבי נחמן ורבי נתן בתחילה, ובעזרת השם גם לכלל עם ישראל. </span></span>