פורום ברסלב - רק לשמוח יש

אובד עיצות

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
לכבוד הרב שלום,אני גבר בן 32 לא נשוי מקורב לרבי נחמן כמה שנים תודה לאל,אבל יש לי בעיה רצינית ביותר עוד מהיימים שהייתי חילוני לא הפסקתי להוציא () לבטלה בתדירות גבוה אני יודע את כל האיסורם לגבי זה []ומה זה גורם ברוחני ובגשמי אבל בכול זאת כאילו אין לי שליטה על זה אני מיתבודד על זה לומד תורה אבל שום דבר לא עוזר לי ואני מרגיש שאני מאבד את שני העולמות שלי אם יש לכבוד הרב תשובה אמיתית לתת לי אני אודה לך הייתי אצל רבנים אבל אף אחד לא נתן לי עיצה שעזרה לי זה ממש הצלת נפשות כאן זקוק לעזרה תודה.
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת

שלום.

אע"פ שאתה מודע לכל האיסורים וכל הנזקים שנעשים על ידי המעשה הרע הזה, אעפ"כ אל תתייאש. כי יש ענין שיתהפך הכל לטובה. אין לך עסק בנסתרות, אתה תעשה את שלך בתורה ותפילה ושמחה ועבודת ה', כי אינך יודע חשבונות של הקב"ה. יש דברים לך הם ניראים כך או כך, אבל בחשבונות של מעלה פירוש הדברים הוא אחרת והקב"ה מוביל לכיוון אחר. לכן "מ
 
תודה רבה לך על התשובה הניפלאה,אין על רבי נחמן בעולם,זאת הבעיה שלי אין לי שום מושג איך להיתבטל לקב"ה אני מנסה אך לא יודע איך,בדיעבד אני תמיד רוצה להיות מספר 1 בכל דבר ואם אני לא מצליח אני מיתייאש מה שנותר לעשות זה רק היתבודדות והשם אם ירצה ירחם,תודה לך על התשובה אם תוכל להוסיף להאיר את עיניי אני אודה לך ,תודה . newelzam16
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת
שבוע טוב
הרצון להיות מספר אחד בכל דבר, אינו רק אצלך, אלא דבר זה טבוע בכל הבריאה. היות והקב"ה הוא האחד המוחלט, השלם בכל מיני שלמות, והרי הבריאה נתהוותה ממנו, הוא המקור של הכל, זו הסיבה שכולם רוצים לחזור לשורש, למקור השלמות שמשם יצאנו לעולם. אך הדמיון מטעה בכל מיני טעות, והאדם חושב שהקב"ה נמצא למעלה למעלה, לכן הוא שואף להיות למעלה למעלה בכל נושא בחיים כדי להתקרב אליו יתברך. אם הוא בצבא אזי הוא שואף להיות הכי גבוה דהיינו רמטכ"ל,. ואם הוא פועל במפעל אזי הוא שואף להיות מנהל עבודה, ואם הוא בישיבה הוא שואף להיות ראש הישיבה וכו'.
ואומר רביז"ל (ליקו"ת פ"ב): א
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת
שלום ידידי
שוב אני חוזר ומזכיר, להגיע למדרגה הזו של הביטול להקב"ה שלא יהיה לנו רצון מבלעדי רצונו יתברך, אין הדבר תלוי בשכל של האדם, ואינו תלוי בהבנה וכמה אתה פקח וחכם ומבין את העניין. כי אם זה היה כך, אזי לגן עדן הנפלא הזה היו מגיעים רק בעלי השכל והחכמים, ואין הדבר כך כפי המובן בדברי רביז"ל (ליקוטי מוהר"ן תניינא י"ט): "א
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חלק עליון