פורום ברסלב - רק לשמוח יש

המשיח התגלה בישראל

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
א

אורחים

Guest
המשיח התגלה בישראל

בס"ד

עידן המשיח התגלה,


אתרו של רבי גל טופז לבית איפרגן שמכונה הרגלא"ט ואומרים שהוא המשיח עלה לאויר, כרגע ראיתי את הכתובת באתר חבד גאולה ובאתר יש מאמרים עמוקים מאד ממש כמו הזוהר ,זה התגשמות הנבואה חברה זה ממש כפי שנאמר ולפתע פתאם יבוא אדון הבית להיכלו.

האתר נקרא "עידן המשיח".
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת

שלום
אתה טוען שאתה המשיח שעלה לאויר.
כבר אמרו חז"ל "לא בשמים היא".

למה אתה חושב שאתה המשיח? יש לך הרגשה? או גימטריא? או מה?

כבר אמר הרמב"ם ששום ראיות שתביא אינם ראיה שאתה המשיח, גם אם תחיה מתים, ותעשה אותות ומופתים, אלא "אם עשה והצליח ובנה מקדש במקומו וקבץ נדחי ישראל הרי זה משיח בודאי, ויתקן את העולם כולו לעבוד את ה' ביחד " (רמב"ם הלכות מלכים יא-ד).

משיח זה לא דבורים, השגות, דמיונות, וכו' וכו', רק מעשים.
קדימה! בא תספר לנו מהי לדעתך גאולה? ממה רצונך לגאול אותנו, ולאן אתה רוצה להוביל אותנו? ואם איזה "חרב" תוציא לפועל תוכניותך?

אמר רביז"ל: מי שטעם 'יין הונגרי' עליו אי אפשר לעבוד, הוא טעם מה זה "משיח" - משיח (מסיח) אלמים.
ורבי נתן שטעם את היין מרביז"ל אמר: "המשיח שלי כבר בא" הוא כבר לא רוצה כלום, רק את הקב"ה, שהוא המשיח כמו שמעיד שמואל הנביא שמשח את דוד מלך המשיח בעצמו ואמר:"משיח ה'" (שמואל א-כד ועוד), משיח הוא ה' יתברך בכבודו ובעצמו, היינו למי שזכה לביטול אמת במדרגת הענווה של משה רבנו ע"ה - ו'אנחנו מה', (וד"ל).
ומה אמר משה להקב"ה כשבקש ממנו להיות המשיח שיגאל את ישראל ממצרים? "שלח נא ביד תשלח", היינו חפש מישהו אחר, אני לא ראוי, אני לא כזה גדול!

משיח, אמרו חז"ל, יושב בשקט מכורבל בתוך עצמו בשערי רומי, בוכה ומתחנן להקב"ה לרחם על כל אחד ואחד מישראל, סובל יסורים בשביל כולם, מבקש מהקב"ה שיתן עליו את כל הצרות וכל הסבל של ישראל כדי להקל מעליהם, אף אחד לא יודע ממנו וגם הוא לא יודע שהוא המשיח. כמו שגילה לנו רביז"ל בסיפור של "בן המלך ובן השפחה שנתחלפו" רק בסוף כשהגיע הגאולה הוא אמר:עכשיו אני יודע שאני בן המלך האמיתי(המשיח).

כמו כן אמרו חז"ל:"שלושה באים בהיסח הדעת, אלו הן: משיח, מציאה, עקרב" (סנהדרין צ"ז.).
להוי ידוע שהיסח הדעת זה דבר שבא בלי ידיעה. עקרב תדע עליו רק אחרי העקיצה, מציאה תדע עליה רק אחרי שמצאת אותה ולא לפני כן, כמו כן המשיח אין ידיעה למפרע.

וכתב ברמב"ם:
"... וכל אלו הדברים וכיוצא בהן לא ידע אדם איך יהיו עד שיהיו, שדברים סתומין הן אצל הנביאים, גם החכמים אין להם קבלה בדברים אלו,... ועל כל פנים אין סדור הויית דברים אלו ולא דקדוקיהן עיקר בדת, ולעולם לא יתעסק אדם בדברי ההגדות, ולא יאריך במדרשות האמורים בענינים אלו וכיוצא בהן, ולא ישימם עיקר, שאין מביאין לא לידי יראה ולא לידי אהבה, וכן לא יחשב הקצין, אמרו חכמים תפח רוחם של מחשבי הקצים (שמגלים כביכול מתי יבוא משיח) אלא יחכה ויאמין בכלל הדבר".(רמב"ם שם יב-ב)

ואמר רביז"ל:
 
א

אורחים

Guest
בס"ד

כבוד הרב נשמה יקרה,יש לך שגיאה אני רק הבאתי את הידיעה על המשיח אני אפילו לא דתי שלם ,לא מזמן התחלתי להתחזק בזכות עניין הגאולה,בכל מקרה לא נורא טעות לעולם חוזרת, אני הכנסתי את תשובתך
לעמודת הפורום באתרו של רבי גל טופז איפרגן שליט"א שמעיד על עצמו שהוא המשיח,הרב גל טופז ענה לדבריך ובכל הענוה והערכה אלך הוא הפריך את כל דבריך , הייתי ממש בהלם מתשובתו,הוא באמצעות מילותיך כבוד הרב הראה לי שבעצם הכרת בו כמשיח ישראל ושהוא הנבחר,הייתי מביא את התשובה לפה אך לא רציתי כי ראיתי שהינך קנאי לאתרך,בברכה דקל.
לילה טוב וחג שמח , אני בכל אופן מבצע התבודדות כדבריך.
 
א

אורחים

Guest
בס"ד

לילה טוב כבוד הרב ציון,הנה תשובת רבי גל טופז לדבריך,בכל מקרה לא משנה מה תגובתיך לדבריו ,אני זה גדול עלי הנושא הזה ואני לא הולך לעסוק בו יותר, יש בו משהו בזה אין ספק,חג שמח וכשר לכבוד הרב .

תשובת רבי גל טופז לבית איפרגן{הרגלא"ט]-על פי בקשת הרב ציון שליט"א להביא לעיונו.


בס"ד

לשואל היקר,

עיינתי בתשובת כבוד הרב אברהם ציון שליט"א ,וראה הרב יש לו טעות בדרך אשר הינו מבין את הכתובים ומה עוד אשר בעיקר בתשובתו מצטט את הרמב"ם אשר ידוע שלא היה בקיא בתורת הקבלה,-והרי המשיח בעקרו זה עולם נסתר לשון סותר כל מה שרבותינו חשבו שיהיה כולל רבי נחמן מברסל"ב זכותו תגן עלינו,

הבט הרב אומר "לא בשמים היא"-ולא נכון לומר "בשמים"-אלא בשמים לשון הרח"ה,וכידוע הארת החוטם,זה -סוד הריח-, חכמה אשר המשיח מעלה בסוד מ"ן {מ}יין {נ}וקבין-תפילה לשערי מעלה בכך הינו מושך {ל}א {ב}שמים {ה}יא מקובל "להב"-סוד הלהבה אשר בספר הזוהר הקדוש זה דינים קשים ביותר אשר מענישים הרשעים{אומות העולם הטמאים},ויש לרב טעות והם לא מבינים את דבר רבם ומפרשים אותו לא כשורה, ציטוט הרב : "מ
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת

שלום

לא זו היא דרכה של תורה.
יש רשות לכל אחד לפלפל בתורה אך הוא חייב לתלות עצמו ודעתו בגדולי ישראל ששימשו במשך כל הדורות, אסור לאף אחד להמציא תורה חדשה שמנותקת משרשת גדולי ישראל. אין זכות לנביא לבטל את דברי משה רבינו ע"ה, אלא רק להבנות על דבריו, וכמו כן אין רשות לאמורא לחלוק על תנא, אלא רק להבנות על דבריו, וכמו כן אין רשות לגאונים לחלוק על האמוראים, ולא הראשונים על הגאונים, ולא האחרונים על הראשונים וכו' וכו', היהדות היא שרשרת נפלאה ומוצקה של טבעות שהדוקות אחת בשניה, כל מי שניסה לנתק את השרשת לא נישאר מזכרו כלום. והיו כאלה הרבה בהיסטוריה היהודית שבאו עם תורה חדשנית לגאול את עם ישראל. ועל זה אמרו חז"ל: והרי שלמה מבקש לעקור יו"ד ממני (מהתורה) אמר לו הקב"ה שלמה ואלף כיוצא בו בטילין ודבר ממך אינו בטל " (ירושלמי סנהדרין ב-כ)
לפסול את דברי הרמב"ם המעוגנים בדברי הגמרא משום "אשר ידוע שלא היה בקיא בתורת הקבלה" כדבריך, זו 'עמרציות'. תתייחס לדברי הקדושים שציטטתי, תתייחס לדברי הרמב"ם, תביא ראיות מן הכתוב או מגדולי ישראל להוכיח שאין הרמב"ם צודק – זה מותר לך. אבל לבנות משחקי מילים, וגימטריאות, ומספרים, ועל סמך זה רצונך לדחות דברי הקדושים, זו פתיות.
לומר "הרב יש לו טעות בדרך אשר הינו מבין את הכתובים" ובזה לשכנע את הבורים בצדקת דבריך בלי לנסות להוכיח את דבריך, זו בדיחה.
ומה תאמר על דברי הזוהר "תיפח רוחם של מחשבי קיצין", תעשה גימטריא ומשחקי מילים ותעוות את פשט הכתוב?
עורה למה תישן! המח היחידי שעליו אתה סומך ובונה את דבריך הוא רק המח שלך, הוא זה שמביא לך את הראיות להוכיח דבריך. אין זו דרכה של תורה ואין זו מדרכי הענווה. אתה חייב לצטט, להביא ולהוכיח מעוד מוחות של גדולי ישראל שיסכימו עם דעתך, תביא משנה, גמרא, מאמר זוהר, מכתבי האריז"ל, ראשונים אחרונים וכו' וכו', לא חשוב על מי מהקדושים תסמוך, העיקר שתביא מישהו ולא תסמוך רק על דעתך. כך היא דרכה של תורה. בכל דבריך המקור היחידי שאתה מצטט זה את עצמך.

זכור את הגמרא שמספרת על הויכוח שהיה לרבי אליעזר הגדול, גדול הדור, בתנורו של עכנאי. מחלוקת היתה בבית המדרש בין רבי אליעזר הגדול לשאר חכמי ישראל בענין תנור של עכנאי אם מטמא או לא. תנא: באותו היום השיב רבי אליעזר כל תשובות שבעולם ולא קיבלו הימנו. אמר להם: אם הלכה כמותי - חרוב זה יוכיח. נעקר חרוב ממקומו מאה אמה: אמרו לו: אין מביאין ראיה מן החרוב. חזר ואמר להם: אם הלכה כמותי - אמת המים יוכיחו. חזרו אמת המים לאחוריהם. אמרו לו: אין מביאין ראיה מאמת המים. חזר ואמר להם: אם הלכה כמותי - כותלי בית המדרש יוכיחו. הטו כותלי בית המדרש ליפול. גער בהם רבי יהושע, אמר להם: אם תלמידי חכמים מנצחים זה את זה בהלכה - אתם מה טיבכם? לא נפלו מפני כבודו של רבי יהושע, ולא זקפו מפני כבודו של רבי אליעזר, ועדין מטין ועומדין. חזר ואמר להם: אם הלכה כמותי - מן השמים יוכיחו. יצאתה בת קול ואמרה: מה לכם אצל רבי אליעזר שהלכה כמותו בכל מקום! עמד רבי יהושע על רגליו ואמר: לא בשמים היא שכבר נתנה תורה מהר סיני, אין אנו משגיחין בבת קול, שכבר כתבת בהר סיני בתורה: אחרי רבים להטות. רבי אליעזר הגדול שלא רצה לכוף דעתו לדעת הרוב נידוהו. (ב"מ נ"ט:)

בא תספר לנו מהי לדעתך גאולה? ממה רצונך לגאול אותנו, ולאן אתה רוצה להוביל אותנו? ועם איזה "חרב" תוציא לפועל תוכניותך? דהיינו כיצד הנך חושב להוציא לפועל כיסופיך?

עד עכשיו הבנתי ממשחקי המילים שבתשובתך לגבי הכדור נפץ, שהנך רוצה לחקות את דרכם של האירני או הטאליבני. כמו שכתבת בעצמך: "הרי הרב טעה והוא חושב שהגאולה תבוא ברחמים, אך לא כך הדבר, וראה הפסוק "משיח יכבש"- הינו כבש"ן א"ש שורפת "את כל העולם",

וחוץ מזה, מה אתה רוצה מאיתנו, למה אתה מספר לנו את זה, למה אתה מתאמץ כל קשה בגימטריאות והוכחות להוכיח שאתה כזה? אתה משיח!? סע לדרך ותביא את הגאולה, אל תספר לנו שיש לך בעיה כספית ואתה זקוק לעזרתינו בנושא הזה.

אברהם ציון
 

גיא23

New Member
אויי נו באמת...
נוטריקון זה כזה ניינטיז....

ועכשיו באמת - מה גל טופז יעשה בתור המשיח כשיגיע זמן גאולתנו האמיתי?
אני לא מבין איך משיח יכול לדבר בשפה שהעם לא מבין.
משיח לא יכול להיות כל כך מתנשא.
משיח זה אדם עם מודעות חברתית גבוהה. כזה שמרגיש את סבל הזולת על בשרו.
המהפכה של גל טופז לעומת זאת היא וירטואלית ותו לא.
מהפכות לא עושים מהמיטה.
את עם ישראל אי אפשר להושיע עם אתר אינטרנט או עם מדור הפניית שאלות ב112 שקל לשאלה... אוי סליחה- יב"ק שקלים לצדקה, ולא חלילה 112 שקלים לכיסו של הנוכל.
(וכמובן שהכל לשם שמיים... ובכל זאת- אולי אני הדפוק- אבל בחיים לא ראיתי את אלוהים בבנק)

ואף על פי שיתמהמה אחכה לו בכל יום שיבוא.
ויש לי הרגשה שהיום קרב.
ויש לי הרגשה שזה לא גל טופז שהולך להושיע אותנו במדבר.

אולי אני אדיוט, אולי אני לא רואה נכון, אבל אני ירא שמיים.
ואני אומר- כשהמשיח יגיע אני אהיה הראשון להשפיל את ראשי, ואם אני אצטרך אני אשליך את נפשי למען הגאולה השלמה מבלי אפילו להרהר.
אבל עד אז, עד שיהיה ברור שהמלחמה התחילה, ועד שיהיה ברור שיש משיח בישראל אני נשאר עם הקב"ה.



"תסתכלו, תשמרו על עצמכם ותיזרהו ממנהיגים חמדניים.
הם יקחו אתכם לאן שאתם לא צריכים ללכת בזמן שאתם בוכים על הארזים שעל כתפיכם.
הם רק רוצים לגדול ולגדול ולגדול.
תיזהרו מחשיכה...."
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת

שלום גיא

אני לא בא לחזק דבריך וכמו כן אני לא בא לסתור דבריך. אני דבק בדברי חז"ל הקדושים שהם דור ההמשך של משה רבינו ע"ה, וכמו שמביא הרמב"ם להלכה:
"... וכל אלו הדברים (משיח, גאולה, נבואות) וכיוצא בהן, לא ידע אדם איך יהיו עד שיהיו, שדברים סתומין הן אצל הנביאים, גם החכמים אין להם קבלה בדברים אלו,... ועל כל פנים אין סדור הוויית דברים אלו ולא דקדוקיהן, עיקר בדת, ולעולם לא יתעסק אדם בדברי ההגדות, ולא יאריך במדרשות האמורים בעניינים אלו וכיוצא בהן, ולא ישימם עיקר, שאין מביאין לא לידי יראה ולא לידי אהבה, וכן לא יחשב הקצין, אמרו חכמים תיפח רוחם של מחשבי הקצים (שמגלים כביכול מתי יבוא משיח) אלא יחכה ויאמין בכלל הדבר".(רמב"ם שם יב-ב).
"ואל יעלה על דעתך שהמלך המשיח צריך לעשות אותות ומופתים ומחדש דברים בעולם או מחיה מתים וכיוצא בדברים אלו, אין הדבר כך, שהרי רבי עקיבא חכם גדול מחכמי משנה היה, והוא היה נושא כליו של בן כוזיבא המלך, והוא היה אומר עליו שהוא המלך המשיח, ודימה הוא וכל חכמי דורו שהוא המלך המשיח, עד שנהרג בעונות, כיון שנהרג נודע להם שאינו, ולא שאלו ממנו חכמים לא אות ולא מופת, ועיקר הדברים ככה הן, שהתורה הזאת חוקיה ומשפטיה לעולם ולעולמי עולמים, ואין מוסיפין עליהן ולא גורעין מהן " (ה' מלכים י"א-ג)

אין לנו אלא דברי רבותינו ז"ל, אסור לנו לפסול אף אחד מישראל, ומצד שני לא להיות פתי מאמין לכל דבר. כל מי שטוען שהוא המשיח, אומרים לו בבקשה תתחיל לגאול אותנו. לא בודקים אותו ולא מבקשים ממנו לעשות אות או מופת, כי זה אפשר לעשות גם בכישוף.

והדבר הכי חשוב שהוא בא לחזק את דברי התורה כפי שעברה אלינו בשרשרת הדורות ולא לסתור אותה, כדברי הרמב"ם:

"דבר ברור ומפורש בתורה שהיא מצוה עומדת לעולם ולעולמי עולמים אין לה לא שינוי ולא גרעון ולא תוספת שנאמר את כל הדבר אשר אנכי מצוה אתכם אותו תשמרון לעשות לא תוסף עליו ולא תגרע ממנו, ונאמר והנגלות לנו ולבנינו עד עולם לעשות את כל דברי התורה הזאת, הא למדת שכל דברי תורה מצווין אנו לעשותן עד עולם, וכן הוא אומר חוקת עולם לדורותיכם, ונאמר לא בשמים היא, הא למדת שאין נביא רשאי לחדש דבר מעתה, לפיכך אם יעמוד איש בין מן האומות בין מישראל ויעשה אות ומופת ויאמר שה' שלחו להוסיף מצוה או לגרוע מצוה או לפרש במצוה מן המצות פירוש שלא שמענו ממשה, או שאמר שאותן המצות שנצטוו בהן ישראל אינן לעולם ולדורי דורות אלא מצות לפי זמן היו, הרי זה נביא שקר שהרי בא להכחיש נבואתו של משה, ומיתתו בחנק על שהזיד לדבר בשם ה' אשר לא צוהו, שהוא ברוך שמו צוה למשה שהמצוה הזאת לנו ולבנינו עד עולם ולא איש אל ויכזב. (יסוה"ת ט-א).

אברהם ציון
 

בית דוד

New Member
מחילה שהנני מוסיף ומקוה שאיני גורע.
יב"ק זה המעבר משערי הטומאה לשערי הקדושה.
אז אם רוצים לעזור ליהודי מוטב שלא ישאר תקוע במעבר - פדיון 112
לפחות לקחת 113 ש"ח ולהצילו ממרה שחורה.

"משיח זה אדם עם מודעות חברתית גבוהה. כזה שמרגיש את סבל הזולת על בשרו".
אלו דברי גיא.
נכון אז למה לבזבז מילים בזה, העיקר בלימוד והבנת המוחין ד'קדושה של רבינו נחמן וזוכים ללב בשר - זה להרגיש את סבל הזולת על בשרו.

תמוה בעיני העיקשות של כבוד הרב ציון בענין, כל נביאי השקר ומשיחי השקר בכל הדורות לא הגיעו רחוק והשקר אין לא רגליים וממילא נופל.
העיקר אנו נתקשר ונתחבר ונחיה באמת.
נוסיף אור והחושך יעלם, זהו.

וכן משיח הוא יגאל את עם ישראל בשקט, עיקר עבודתו התפילה, וכבר רמז לנו רבינו על החיגר ועל התם ועל הבעל תפילה וכל המעשיות הללו כדי שנדע ונבין מה משיח ואיך משיח ונעשה אנו המוטל עלינו בעבודת השם, יש מספיק עבודה.
 

breslav

Member
חבר צוות
בעזרהי"ת

שלום לדוד נחמן.

חזק ואמץ על דבריך: "נוסיף אור והחושך יעלם, נעשה את המוטל עלינו בעבודת ה' ",
אמת, עצה של תמימות ופשיטות כרצון רביז"ל.

רביז"ל אמר: "י
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חלק עליון