בס"ד
שלום כבוד הרב!
ידוע לי שכאשר יש לבן אדם מקרה לילה הוא חייב לעשות 310 טבילות וזהוא בעצם התיקון לזה, השאלה שלי היא האם רבנו התכוון לקרוא את התיקון הכללי לאחר 310 טבילות שהוא פשוט אמר לטבול ולא משנה כמה טבילות ואם אפשר הייתי רוצה שתפרט לי בקשר לתיקון הזה קצת יותר ואיפה בדיוק נכנס פה התיקון הכללי בנושא הזה.
תודה מראש אורי.
שלום כבוד הרב!
ידוע לי שכאשר יש לבן אדם מקרה לילה הוא חייב לעשות 310 טבילות וזהוא בעצם התיקון לזה, השאלה שלי היא האם רבנו התכוון לקרוא את התיקון הכללי לאחר 310 טבילות שהוא פשוט אמר לטבול ולא משנה כמה טבילות ואם אפשר הייתי רוצה שתפרט לי בקשר לתיקון הזה קצת יותר ואיפה בדיוק נכנס פה התיקון הכללי בנושא הזה.
תודה מראש אורי.